LIFESTYLE Styl życia

„Projekt Plaża” z Sokołowem

„Sokołów S.A. – lider rynku mięsnego w Polsce – wyrusza w tym roku razem z telewizją TVN i „Projektem Plaża” w wakacyjną

Data publikacji: 2016-07-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Projekt Plaża” z Sokołowem
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

„Sokołów S.A. – lider rynku mięsnego w Polsce – wyrusza w tym roku razem z telewizją TVN i „Projektem Plaża” w wakacyjną podróż.

„Projekt Plaża” z Sokołowem Styl życia, LIFESTYLE - „Sokołów S.A. – lider rynku mięsnego w Polsce – wyrusza w tym roku razem z telewizją TVN i „Projektem Plaża” w wakacyjną podróż.

Sokołów S.A. – lider rynku mięsnego w Polsce – wyrusza w tym roku razem z telewizją TVN i „Projektem Plaża” w wakacyjną podróż. Przez najbliższe osiem weekendów wspólnie zawitają do takich kurortów, jak Świnoujście, Dziwnów, Kołobrzeg, Mielno, Darłowo, Ustka, Władysławo i Olsztyn. W każdej z miejscowości Sokołów S.A. zaprasza urlopowiczów do swojej strefy.

 

Strefa Sokołowa  stanie na kolejnych plażach na trasie „Projektu Plaża” – będzie podróżować wraz z ekipą TVN od Świnoujścia aż po Olsztyn. Dla widzów programu i gości wypoczywających w wakacyjnych kurortach będzie bardzo dobrą okazją do spotkania z jakością i kreatywną kuchnią Dominika Moskalenki – doradcy kulinarnego Sokołowa.

 

Goście odwiedzający stoisko Sokołowa będą mogli odpocząć w specjalnie przygotowanej Strefie Relaksu Snack & Chips. Będą tam promowane kabanosy międzynarodowe i inne przekąski mięsne: burgery wołowe (Uczta Qulinarna), parówki z szynki, Sokoliki, Słowianki, Orliki, będzie można również wziąć udział w grach i animacjach – na przykład zagrać w grę na konsoli na przygotowanej specjalnie aplikacji Sokoliki. Przez cały czas w strefie będzie można degustować sokołowskie smakołyki.

 

Równolegle do wydarzeń na plażach Sokołów S.A. uruchamia specjalny projekt handlowy, który będzie realizowany przez przedstawicieli firmy na trasie, którą podąża ekipa TVN i ”Projekt Plaża”. Teamy sprzedażowe będą zaopatrywać lokalne punkty w przekąski mięsne Snaks & Chips, które nie wymagają przechowywania w lodówce.

Klienci będą mogli kupić  Orliki, czyli  cienkie kabanosy w kilku smakach (klasyczne, cebulowe, serowe i peperoni), Salami Chips, Salami Snack i inne. Dla lubiących aktywny wypoczynek firma Sokołów S.A. przygotowała specjalne „wakacyjne” zestawy, które idealnie sprawdzą się podczas letniego plażowania i wypraw w plener –  z piłkami plażowymi, odblaskowymi opaskami z miejscem na dane kontaktowe dla dzieci i piłkami antystresowymi.

Atrakcją dla odwiedzających stoisko Sokołów S.A. będzie niewątpliwie możliwość uczestniczenia w relacjach na żywo w „Programie Dzień Dobry Wakacje” w telewizji TVN. Transmisje we wszystkie wakacyjne weekendy. Oprócz tego relacje w telewizji TVN, TVN STYLE oraz on-line. Na podstawie doświadczeń „Projektu Plaża” z ubiegłych lat organizatorzy szacują, że w każdej miejscowości podczas trzech dni trwania imprezy (piątek, sobota, niedziela) miasteczko TVN i stoisko Sokołowa powinno odwiedzać średnio dziesięć tysięcy plażowiczów. Zapraszamy i życzymy udanej zabawy! 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Projekt Plaża” z Sokołowem Styl życia, LIFESTYLE - „Sokołów S.A. – lider rynku mięsnego w Polsce – wyrusza w tym roku razem z telewizją TVN i „Projektem Plaża” w wakacyjną podróż.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy